Чому українські міста вибирають 12-ти метрові "Богдан А70132" - за матеріалами AUTO-Consulting

Українські міста почали віддавати перевагу автобусам Богдан А70132. Як вони себе зарекомендували на маршрутах?

Украинские города начали отдавать предпочтение автобусам Богдан А70132. Как они себя зарекомендовали на маршрутах? - Богдан

Луцькому заводу ДП АСЗ №1 «Богдан Моторс» за останній час вдалося перемогти в ряді важливих тендерів. Притому, в Івано-Франківську вже мали досвід експлуатації закордонної техніки, але знову вирішили вибрати Богдан. З чим це пов'язано? - розбирався кореспондента AUTO-Consulting.

Як повідомив нам директор івано-франківського КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк, автобуси Богдан А70132 за цей час себе добре зарекомендували. У них є дві головні переваги - доступна ціна, якість і швидкість обслуговування і постачання запчастин. Завод-виробник знаходиться поруч, в Україні, і в разі необхідності, запчастини надходять швидко і автобус знову на маршруті. З імпортними автобусами доводиться чекати поставки запчастин набагато довше. Крім того, завод реагує на наші рекомендації, побажання, постійно модернізує автобуси. Та й в експлуатації Богдан А70132 надійні.

Зараз, в карантин, в режимі спецрейсів автобуси показують середня витрата палива 30 л \ 100 км. Раніше з максимальним завантаженням і в умовах щільного трафіку витрата палива був 40-42 л \ 100 км.

Автобуси Богдан А70132 розраховані на перевезення 106 пасажирів, низька підлога робить їх комфортними та зручними для всіх верств населення, в тому числі людей з інвалідністю. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери. Богдан А70132 укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості і відповідають екологічним нормам Euro-5.

«В режимі постійної експлуатації на міських маршрутах нам важливо, щоб технічне обслуговування і постачання запчастин виконувалися швидко. Ніхто не застрахований від ДТП. Це з міськими автобусами відбувається постійно, і завжди ми оперативно отримували всі необхідні запчастини на Богдани, а на наступний день автобус вже знову на маршруті. » - повідомив директор КП «Електроавтотранс» Віталій Голутяк.

Важливим є і питання ціни. Автобус Богдан А70132 обійшовся місту а 4,2 млн. гривень, а за імпортний автобус заплатили 5,5 млн. гривень. Тобто економія бюджетних коштів на одному автобусі - мінімум 30%. Виходячи з цих міркувань, Івано-Франківськ в 2020 році знову вирішив закупити автобуси Богдан А70132 і замовив 10 машин. Крім того, це не просто закупівля, а реальна підтримка економіки України в умовах карантину, додаткові відрахування до бюджету і збереження робочих місць у нас в країні, а не датування зарубіжної економіки. Адже всі ці гроші залишаться в країні і роботу отримають не тільки в Луцьку, а й постачальники заводу з інших регіонів України. І це - правильна інвестиція.
Украинские города начали отдавать предпочтение автобусам Богдан А70132. Как они себя зарекомендовали на маршрутах? - Богдан
Украинские города начали отдавать предпочтение автобусам Богдан А70132. Как они себя зарекомендовали на маршрутах? - Богдан

Вхід